Monday, March 15, 2010

Today aku terlau penat.kelas dah habis.walaupun aku memang tersangat penat:, aku terpaksa settlekan kerja ctu yang telah dibuat oleh orang-orang bodoh.buat entah ape-ape la sial.sumpah mood aku minggu ni memang tak akan baik punya,Walaupun annas easkey dah tak bagi aku mencarut,tapi entry ni aku nak jugak mencarut sebab dah tak tahan lah dengan 'kerjasama' yang diberikan oleh mereka-mereka.
Okay aku dah la banyak kerja nak buat then,assignment menimbun-nimbun.pastu kena melayan kerenah bongok korang lagi.terpaksa tambah bebanan dengan kerja orang lain yang sepatutnya dibuat elok-elok oleh mereka.Setakat buat gamba cut and paste pastu text pon sama, aku pon boleh buat bhai..bagi aku 10 minit boleh siap la. ni dah la bagi masa seminggu.pastu hasilnya satu pon tak boleh pakai. Artikel semua aku yang buat,.artikel yang mereka buat boleh campak la.baik aku suroh budak yang 'retard' je buat.Nasib baiklah orang yang buat iklan untuk magazine ni cantik.Thanks!.ade jugak penyelamat.

Lol.aku tak paham lah orang-orang yang macam ni.

*Cuba lah teka sapa?yang penting dia tak pegang mic and bawak keta kembara..

No comments:

Post a Comment