Saturday, March 27, 2010

Azlan Shah Bin Husni

Game bermula,yeah, akhirnya si anak haram an murasaki yang sememangnya terkenal dengan perangai gampangnya telah memulakan feedback yang sedikit kejam.wow.


menurut blog berangan designernya itu, si sial itu telah menyatakan bahawa telah berjaya buat aku sakit hati. hahaha bravo, sedikit pon aku tak pernah terguris, sebab aku dah tau la sundal kau ni memang cakap tak guna akal,sebab tu lah GB dekat Uitm, Perak, OPPS!! Poor You!


Nak rapat dengan orang untuk gunakan duit untuk makan?hello, kau dah berapa lama hidup dekat kuantan,kau kenal ke aku macam mana, setahu aku kau yang mengemis jual bontot dekat BENTENG tiap-tiap malam untuk dapatkan duit kan, kelas sembah ratu.Ya, Sila senaraikan orang-orang yang aku kutuk, aku tak pernah sedikit takut pun,dengar lagi sekali ya,sedikit pon tak...orang dh memang kenal aku lama daripada kau yang berperangai seperti anjing itu,Oh oh,entah kenapa rasa rindu dekat kirin,ya ada benda untuk kami selesaikan nanti :)


Nak mintak aku bayar? eh,jumpa lah depan-depan kenapa nak mintak dalam Blog sundal?Tak guna akal jugak kau ni kan lahanat hahahaha.Setahu akulah, bila masa pulak aku merayu dekat orang untuk makan, ada bukti ke an murah rezeki,haha?entah kenapalah aku rasa bila aku baca blog kau macam orang tak pergi sekolah, you're try to show your intelligence but people know that you are useless an murah puki.


"klau nak kata aku tulis2 blog klau xpuas hati.abes ko tulis blog?" Wahai azlan yang bongok,eh aku tak taulah nak describe kau ni apa lagi,lagi hina kot.oh, whatever lah..aku tulis blog sebb nak reply kenyataan kau sundal.takkan nak berdiam kan.kalau kau ye lah otak dekat kepala lutut, but jangan nak samakan dengan aku ya.


Yes i still have a lots of friends who loves me and know me better than you,moron, sedikit pun aku tak malu kalau tak berduit sebab tu  dah memang lumrah hidup as a student and as a friends, we should help and be there when our friends in difficulties.(sekejap, kau faham ke tak english ni,or nak aku translate?oh takpelah,boleh bukak kamus)


aku main mak kau?aku cakap ape? aku cakap bila handphone rosak baru nak teringat mak.then part mana aku kutuk mak kau?ya mak aku kerja sekejap-sekejap kenapa.bukannya mak aku tukar 5,6 kali kerja.even mak aku kerja sekejap,kau tolonglah jadi manusia yang ada otak sedikit sebelum nak masuk campur hal mak aku,sapa masak untuk kau selama dua hari masa kau stay kat rumah aku dekat Jb?,Yes Its Okay, nanti aku cakap kat mak aku suruh haramkan ape yang kau makan hasil dari tangan dia, Opps.kau pedulik ke semua tu? even main dengan jantan sana sini, tak takut apatah lagi kalau mak aku haramkan kan,;)
Haish kesian dekat mak aku, An murah rezeki,tolong lah sedar diri, kalau aku nak masuk and compare kan apa yang parents kau buat,dah boleh sangat dah, jangan cabar aku la,kau tak kenal aku sapa.ya aku boleh berubah sekejap je jadi orang lain.apa? tak takut? bak kata kau "its sok k" hahahhaha.tengok je lah nanti ya!.


ya sedia maklum memang perangai kau tak ubah seperti binatang, Woow profesional,sungguh ya.yes orang yang baca blog kau yang bercerita pasal aku memng tau kau professional.(ketawa kejap).
hah.
Tuhan tunjukkan kau jalan?(nak ketawa tapi tahan kejap) ya alhamdulillah,angkat tangan tinggi-tinggi.tak bagi rapat dengan aku,eh kau lupa ke dari dulu memang aku cakap kau ni kawan sisipan kan,sebab tu lah aku kawan dengan kau untuk gunakan kau,kejap kejap.kau ade harta?(okay dah boleh gelak)hahahahahahahahahah!!!!!!!!


Lorh sepit kuku ke?ha ah ada dlam beg aku,kan aku dah cakap haritu aku pinjam, an ,.an, lupa ke sayang? at least aku cakap aku pinjam,tapi dalam kes pakai and rembat baju pian tu semua,tu boleh dikategorikan sebagai TAK MAMPU ;)


An aku nak tanya last sekali la,dulu kau pergi tadika tak ah

2 comments:

  1. Nice information, valuable and excellent design, as share good stuff with good ideas and concepts, lots of great information and inspiration, both of which I need, Very good points you wrote here..Great stuff...I think you've made some truly interesting points.Keep up the good work.
    skip bin hire brisbane
    skip bin hire prices brisbane

    ReplyDelete
  2. Ohh ramai yang ada masalah dengan dia ni , hahah penat nak berdebat dengan dia nampak kita naïf dia jer betul, haihh dah 2020 pun masih tak berubah ingat berubah

    ReplyDelete