Tuesday, March 23, 2010

Propa

Masa aku tengah taip entry ni, ada dua budak kolej aku tengah confront each other sebelah aku. Pening weh, sorang suara macam sizuka lemah lembut sorang lagi dah macam mak nobita, aku pasang telinga je lah apa yang diorang bebual. aku dengar diorang cakap macam ni..

: sizuka: " kenapa kau tipu aku cakap Fahrin Ahmad tu abang kau?"

: mak nobita: "Sebenarnya Fahrin Ahmad tu kazen aku, dia dulu satu 
                     sekolah menengah   dengan kakak aku dekat kedah.mak aku dah anggap dia 
                     macam  anak  sendiri  sebab tu ah aku cakap dia tu abang aku".

: sizuka: "Ooh..ye ke?(sambil buat muka selenga) erm..arr.. dulu kau cakap kat 
             kitorang  budak kelas kau dapat 6A dalam SPM, tapi kenapa haritu adik 
             kau cakap kau dapat 6B dalam SPM?".

: mak nobita: "Erm (berfikir sejenak) yang itu sebenarnya aku amek balik sijil Spm 
                     aku and aku baru je suruh diorang check balik.mula-mula memang dapat 
                     6B tapi lepas dikemaskinikan aku dapat 6A"

: sizuka: "Ooh..ye ke?( Sambil buat muka selenga untuk kali ke dua) tulah 
             adik kau cakap aku  dengar je"


Pergh tak bengong tahap cipan erotik pulak kan si sizuka ni. dia boleh mati-mati percaya cakap si mak nobita ni.haish aku panas je dengar.tapi naseb baiklah bukan masalah aku.kalau tak dah aku tiaw si mak nobita ni.bila masa pulak fahrin ahmad sekolah kat kedah? Bukan dia sekolah dekat Jb ke?English College? Aku tau lah Sebab dulu aku pernah nmpak gamba dia main ragbi dekat sekolah tu masa zaman dia teruna dulu. Pastu si muka siti sifir ni boleh sedap bantai fahrin ahmad orang  kedah.haha berdekah doh.


Lagi satu kenapa dah lepas dua tahun kau amek Spm, kau baru nak pergi hantar check balik? secara tiba-tiba kau dihantar satu mimpi untuk check results kau balik ke? dari 6B boleh tukar 6A.!Power sial,Ahaha kenapa lah budak kolej aku macam ni ek?.

Dush tak perlu lah kita nak gebang berabang kan artis atau results kita bagus untuk dapatkan seorang kawan tu sebab dalam persahabatan tak bole dibeli dengan cerita-cerita karut marut kau tu. Just be yourself lah. Sedih aku tengok siti sifir ni lah.haish...

No comments:

Post a Comment