Friday, March 26, 2010

Syilik = Syiling? hahahah!

Wow nampaknya kita ada stalker yang cepat alert dengan blog aku, ya thanks to En.Azlan Shah kerana alert ya.
Tengok lah,rentetan hidup gayboy yang sangat-sangat pathetic ni, aku tak marah langsung bila dia tulis pasal aku dekat blog dia,tapi aku rasa kelakar kerana setiap words yang dia taip memang menunjukkan yang dia memang takde akal, hahaha.tak terkejut kot sebab aku memang tau lama dah dia tak guna akal bila bercakap, 


Tengok je lah, bila dah handphone masuk air, tiba-tiba teringat dekat mak,wah,sangat puitis dan menyentuh perasaan.


Azlan Shah, tidak perlu ya disini berperangai retard, tak perlu mention pasal Thumbelina sangat lah kan, sebab aku rasa aku yang start sebut dulu kot, tak payah tiru sangat eh, biar tangan sebesar bapak gajah, jangan beperangai macam gay sundal, no matter la ramai tak suka kau, hah im so happy bila benda dah jadi macam ni,sebab at least aku tau lah perangai kesundalan kau macam mana kan.


Nak hina aku gemok? silakan sebab aku rasa keadaan aku macam ni tak sehina kau eh Azlan, haha kalau nak list kan dekat sini, tak tertulis, silap haribulan kau boleh berhenti kolej sebab dimalukan,tapi jangan risau, aku tak sekejam tu ya sayang, 


Lagi satu Azlan Shah lepas ni tak perlu lah nak luah luahkan dalam blog,kalau tak puas hati, sila lah jumpa depan depan .. anda berkonek bukan? so jumpa je lah dan aku sentiasa bersedia berhadapan dengan kau yang tak seberapa tu,kelakar kan, orang mesti terkejut aku buat blog macam ni,tapi nak buat macam mana.dah ditakdirkan , So lets start the game!


BTW, Azlan Shah kalau nak promote blog aku pon tolong lah gunakan akal ya,


Its myhusbandiskasha.blogspot.com bukan www.official site for kepoh-chi.blogspot.com!kelakar lah hahahahahahahaha!
berakal lah sangat!

No comments:

Post a Comment