Sunday, March 28, 2010

Thank God, everything dah terjawab, dan people dah banyak tau about our cases, and mari kita tepuk tangan ramai-ramai. kebodohan masing masing dah terbongkar. yeah of course orang boleh judge, terpulang pada diri masing-masing.Bak kata orang, tepuk air di dulang, terpercik ke muka sendiri. Now, aku rasa baik aku menghargai kawan-kawan yang dah ada depan mata, yang memahami diri aku ni dari dulu lagi. yes, sometimes i make people annoyed with myself, but i will apology to them about my fault. 

But in this case, sorry. aku dah memang tak de hati,Oh, takpe lah, tak perlu nak memikirkan masa , kebelakang,..buang masa... baik kita memandang di hadapan untuk menentukan masa depan kita.Iya tak?
kepada pembaca-pembaca blog aku, sorry kerana terpaksa membaca perkataan-perkataan lucah yang telah di publish dekat blog aku.,

Okay,dah taknak cakap benda-benda bodoh ni, Kita cakap apa yang best2 je

*Minggu ni MARA keluar
*Pergi club minggu ni! Yay!
*Baby dah beli baju Lady Gaga tu!
*Nak gerak Speedzone!
*Nak beli leather jacket
*Tak sabar nak pergi event Pyjama Rama
*Mungkin pergi  Times square dengan shika,baby and yang lain-lain
*Nak makan dekat Santai ;Yummy!
*Jebol dengan Mammy datang!

Ha, yang lain-lain kita kena rancang dulu kayh :)

No comments:

Post a Comment