Wednesday, March 24, 2010

(okay sekarang ni aku nak jadi retard kejap.) Yay! yay! Yay! Awak kita nak jerit kuat kuat. kita dah 20 tahun. kita dah besar!! Kita kena sueprise malam tadi dengan kawan-kawan kita. kita cakap eh kawan kita bagi apa kat kita.

Ayah - kata nak masuk duit tapi belom lagi.
Mama- dah bagi kiss melalui telefon daripada singapore.
Baby- dah bagi kita wish yang paling awal melalui msg.
zoey- dah bagi kita wish yang paling awal melalui telefon bimbit.
Shika- Orang yang bertanggungjawab buat surprise party.
Razzlyn- kita lupa la,tapi dia ade la buat something hahaha.
naquin- bawak kita jalan-jalan naik kereta.
ekin - dah belanja kita makan dekat taj malam tadi. nasi goreng kampung, dengan milo o' ais .
Farah hadi- dah belanja kita makan dekat era gemilang. baru je tadi. :)
Kak ida - dah belanja aku makan banyak dah
Zee - bwak banyak kali naik keta HILUX
Kak Raha  - Belanja gi Club Black Forest
Wany Wonka - Kasi Pakai baju Topshop dengan beg Roxy,Nanti aku bagi ye yang
Attiya Zulaikha - ?
Dean Mora -?
Jean Liszmy - ?
Aryana - ?
Jimmy -?
Fyfy -?
Annas Easkey - ?
Fahan - ?
Cik Mah - ?
Jay -?
Sulhi - ?
faqah - ?
Eyza - ?
An- Eh sapa dia ni?
Yang lain-lain? takpe aku tunggu sampai pukul 12 tengah malam ni, kalau tak, aku nangis. haha retard tak?

No comments:

Post a Comment