Friday, March 26, 2010

An Murah Rezeki

Hari ni saya tolak seorang pemuda jatuh ke dalam kolam, nama dia an, ya, an murah rezeki.
Ya anda mesti tertanya tanya mengapa dia ditolak kan, okay kita tau memang semua orang suka bergurau kan, "kalau lah awak minom air mineral, lepas tu awak kumuh kumuh macam babi bunting and then awak sembur dekat kawan awak, awak sakit hati tak? takkan lah nak jadi orang bodoh diam, pastu dia bangun and i tolak dia dengan daya yang perlahan,tiba-tiba dia imbalanced dan terjatuh bagaikan model high fashion.yeah :)


Dan dengan itu henfon "blackberry" nya itu pon rosak..tapi aku sangat nak ketawa terbahak-bahak bila dia buat statement dekat blog dia macam ni:





aku nak ko ganti hanpon aku.
tu pon klau mampu!!!

pikir la..kalau dah susah wat cara susah...

haha.ya,bapak saya bawak teksi dan mak saya kerja dekat singapore?so?
geng,tak puas hati jumpa depan-depan eh,perangai jangan macam SUNDAL.

Untuk keterangan lanjut silalah layari blog dia yang konon nya nak mengutuk

www.diariseorangdesigner.blogspot.com


akhir kata daripada saya dengarlah lagu 'TELEPHONE' by lady gaga and beyonce.


bukan lagu 'VIDEOPHONE' ya.


sebab 'VIDEOPHONE' belom jatuh dalam kolam lagi.


hah.


No comments:

Post a Comment