Wednesday, March 24, 2010

I dont know why kebelakangan im so so so pissed off with myself.
memang b**i betollah.rasa tak selesa bagai. kenapa ha? okay aku bagitau eh kenapa aku rasa bengang dengan diri aku


1) rambut aku dah panjang paras bahu. and aku tak tau nak potong ke tak.
2) seluar aku kebanyakkannya koyak dekat bahagian tengah.so aku dah takde suar.
3) gigi aku berdarah banyak kali masa tengah cakap dengan jantan-jantan cando*sumpah bengang wei.
4) lemak aku makin lama meloyot dah macam pompuan lepas bersalin.rimas gila dah macam doh roti dekat taj.cinabeng betol la
5) aku nak hantar baju kat dobi tapi x de duit
6) duit mara tak kuar lagi.
7) last sekali aku takde boyfriend.


ha ni lah sebab-sebab aku bengang.** tapi benda yang paling buat aku bengan adalah lemak tepu aku ni.bye

No comments:

Post a Comment