Sunday, March 7, 2010

Blog-

Hey guys, memang lama dah tak berblogging.
semenjak dua menjak ni aku memang busy dengan assignment yang bertimbun macam graphic design, ctu,  Journalism, kena buat event PR.Haish..Ouh lupa kna buat Public speaking jugak. siiiall bhai!! kena repeat bnda2 senang macam ni. Nak tak nak kena buat jugak la kan


This week memang tough untuk aku lah wei..dengan buat performance teater lagi dekat Vistana.Mustapha Maarof dengan Aziz Satar datang kolej.Wei aku sangat horny bila tengok Mustapaha maarof..Cando la weh!hahahaha...Haish terpaksa lah aku lepaskan peluang pergi publishing house dengan kawan-kawan yang lain..tapi takpe.dah lama aku tak bersendirian.asek nak melayan kerenah kawan-kawan je,tak boleh jugak la kan.Kena ade mase untuk diri kita jugak.


Haish. Sampai sini je lah.dah takde idea nak taip lagi.


Chill.

No comments:

Post a Comment