Wednesday, July 15, 2009

tuhan itu maha adil


aku ade seorang kenalan ni..member2 teater la kan..hurm..satu hari die tanye kat aku."sha,ko ade fon lebih x.sebab enfon aku hntar kedai.die nk pinjam untok seminggu.so atas dasar kasihan pada rakan2 seperjuangan,then aku ckp lah,ade.. sebab henfon tu aku x guna.then aku kasi larh die pinjam.d..ala henfon murah je nokia 3310..walaupon murah bnda tu tetap berharga okeyh! then selepas 3 MINGGU,die dtg pulangkan n ckp henfon i tibe2 mati x boleh bukak.ha motif?selama ni henfon tu okeyh jep..pastu aku wat dang ah.aku ckp klu dah guna tu pandai2 larh kan.tup..tup..die kasi enfon tu kat timi n x kasi pada tgn akus endiri.dah la pinjam enfon org,pastu rosakkan,and pulangkan pon kat org laen..klu kna kat korang,korang rase ape.nk dijadikan cerita,tadi kitorang ade meeting teater,then awek die pegi toilet,tibe2 enfon awek die masok lubang jamban..hah..selok2 x bole kuar plak tu..kaedahnye..tuhan maha adil syg...

No comments:

Post a Comment