Sunday, July 12, 2009

i'm mrs.lonely


hurm..today adalah hari yang mengexitedkan diri ni sebb hari ni kna teman gayboy2 pergi photoshoot..hurm..walopon aku x de kna mngena tapi aku yg bwak die jumpe kak joy(mampos ah eh)hurmm..tunggu diorang punye shoot bwak smpai ke mlm bole x? "mcm ni la SHOOT dey ol.ala2 adek2 gitu!"
weol g shoot kat tc..hurm.rmai candoo ok..ha cuci mate je..walopon mase tu tugas aku jage lighting je..
smbong plak kat studio smpai ke mlm..penat weyh..kadang2 tu aku tertanya2 mcmane artis tu boleh buat pengambaraan smpai kol 4-5 pagi..aku x snggop weyh...!.hurm..mase deyol tgh shoot tu..aku g kuar sorang2 beli rokok..jaoh gak berjalan.tibe-tibe..jeng..jeng..jeng...aku terjumpa jantan yg aku maen mase sem 1..yg candoo tu...ahakz.ngan girlfren lagi..jalan tepi aku tertunduk2..hahahah..klako..pastu mase smpai kat studio..aku pandang kawan2 aku yg tgh shoot modelling kat dlm..even deyol x de kapel pon tapi dey ol sume hot.ade rupe.aku ni mane ade ape..nothing je ..hurm..sdey plak tibe2 terfikir hal ni...hal ni sering bermain di minda yang penoh gelora sehalus angin(haa...ala2 ayat an murasaki lagi!)ntah la..im always alone.alone.. :(


"ni la aku,yg selalu sedeh....ea..sebab lonely sundaaal!"

No comments:

Post a Comment