Monday, July 6, 2009

terpaku sejenak.


hari ni first day start class.,hurm..rase exited sgt!jumpe kawan2 lame.sambil mngenakan baju kotak2 dan skinny drpd jefferson(walaupon x skinny sgt) aku teros melangkah gah menuju ke tempat tunggu bas bersama shaz and shika.bas kolej da macm x lalu IM 6.pantaaaat!tajuk die,kitorang naik bas godek2 jep.hurm.smpai kat kolej,teros pegi kelas bell kat bilik 304.kawan miss yuyu yg ajar .name die miss didi(gf en.hakiman..arghh..dah la candoo)ok la die. x garang.i oke oke jep ngan die.then kelas com 161.lect x masok.kelas si pipah.hurm..pipah cuti bersalin(rindu plak kat pipah.betoollll x?)..tapi aku rasa makin x slesa dekat kolej tu disebabkan ramai sgt org.sesak nafas!huh.,dgn kehadiran junior2 yg kekwat(x semua eh..sesetengah drpd mereka sahaja)hurm..bila nk difikirkan balik,sem ni banyak subjek yg terpaksa aku ambil ..aku tak tau sama ada aku bole carry atau tak.,hurm,..ntah la.kadang2 aku terfikir.boleh ke aku teroskan live kat kolej ni atau aku terpaksa berhenti smpai sini sahaja.aku dah ckp pasal bnda ni kat my parents.if i x bole buat.just berhenti,,semuanya terserah pada takdir..(sambil memandang ke arah luar tingkap)

No comments:

Post a Comment