Friday, July 24, 2009

FRENEMIES.

assalamualaikum kepada pembaca yang setia. sehat kah anda?saya harap dalam keadaan yang sehat walafiat. pagi ini,aku ade terbaca satu blog dimana empunya blog sakit hati dgn kenyataan serta gambar yg dikeluarkan oleh aku..hurm.. die buat blog bercerita pasal aku..pastu gmba pon die amek dekat myspace aku(walopon tu bukan gamba aku)kira menganjing la kan.so aku buat lah balek statement balas and letak gmbar die tapi x nmpak muke.haha.tibe2 die boleh nk mngamok org tulis cerita pasal die..hurm..x boleh terima la pulak kan.di sini ade beberapa soalan yang dikeluarkan olehnya dan dijawab oleh saya sepaerti:

1)ADE KO BGTAW AKU KO ADE KELAS..?!!! jawapannya: macam mane nk bgtaw ko klu kerja ko dari pagi smpai petang asek nk membuta je kan.

2)
DENGAR CNI..!!SESENTAP AKU AND SELAHAR AKU,AKU XDE NK LETAK GMBR KWN SENDRI KT BLOG AND SIAP TULIS LAGI.
jawapannya:x payah la ko nk menipu.ko mcm x pnah buat blog pasal aku kan.siap ade gmabr aku lagi.haha.kelakar la klu ko ckp xde.
3)
.PASNEY KO XPYH LAH NK TEGUR2 AKU
jawapannya: ok klu tu yg ko nk dari kecik.i oke oke jep.

4)
!!PUKIMAK TOL..!!
KO APHAL? JGN KUANG AJAR SANGAT!!

jawapannya: ha..x gentaar!gegirl keliru..


5)
SEJAHAT2 AKU,AKU TULIS JE KT BLOG ADE AKU LTK GMBR KO?
jawapannya:klu tulis bnda x baik pasal org lain,tu x kira jahat jugak ke?kena letak gmbar baru boleh jadi jahat ek?hurm i oke oke jep.

6)
AKU PON CKIT XHERAN LA KLAU XDE KO.
jawapannya: hurm..aku paleng sedih part ni,sesakit hati mane pon aku kat ko.aku x mungkin nk kuarkan statement cmni sbb ko maseh lagi kawan aku.tapi sanggup ko buat aku cmni.hah..okey la klu ko da ckp cmtu,hurm..

7)
PASNEY KO XPYH LA NK BAIK2 NGAN AKU.
jawapannya:hurm.ok


OWH.KESIMPULANNYA DISINI.KO X PUAS HATI SEBAB AKU LETAK GMBAR KO.TU JE POINT KO?HURM..ha .mmg aku letak gmbar ko.tapi ko pkir la.ko bace blog aku balek.ade aku panggil ko pukimak?setan?mudahnya ko membenci kawan2 sendiri ek,.blog aku just balas ape yg ko tulis je.tapi ko dah menyimpang ke lain smpai tanya aku soalan yg bukan2.semua statement ni mseh aku boleh terima.cuma satu tu yang buat aku terkilan sikit...

CUKUP SMPAI CNI JE LAKONAN KO.
setelah ape yang aku buat selama ni,syang aku kat ko,sanggop ko ckp aku mcmni.?mmg aku ni pelakon.tapi dlam hal kawan2 aku x pnah nk buatan atau berlakon la..klu lah aku ni jahat sgt,knape maseh ade org nk berkawan ngan aku.?
baiklah sayang,klu tu lah ko ckp.fine.anggap je lah aku ni berlakon dgn ko selama ni..bye.

(sad.silent.cry)



"tiba2 terasa nk letak pic ni.entah la."

No comments:

Post a Comment