Thursday, July 9, 2009

kesian dekat KAKAK aku

yeah sometimes kita ni tak sedar orang yg syg kat kita tulah org yang akan hancorkan kita..sebab ape...sebab bila kita dah feeling2 sayang pada orang tu,die buat jahat mane sekalipon ko tetap akan syg diri die kan(ala2 die ni suci murni la bagi ko tanpa sebarang noda gitu!)..itulah penangan cinta...kelako!hrm..ade kisah disebalik ni semua.hurm..mungkin korang x paham ape yg cube aku smpaikan tapi bnda ni berlaku dalam hidop aku ni..hurm kadang2 ni kita mcm x paham knape rasa syg tu maseh ade pada org yg dah sah-sah takde hubungan dgn diri kite.adakah kite ni mmg suka diperlakukan mcm org bodoh atau sememangnya kita ni mmg bengong tahap babi tonyok?giitu.hahahaha..entahlah..tapi rasa kesian pon ade jugak sebab kita taknak tgk die terkena buat kali kedua..nk buat mcmane..aku ckp bukan sebab aku jealous or whatsoever,tpi sebab aku kesiankan org2 kat luar sane tu yang sering diperalatkan hanya dengan menggunakan nama CINTA HAPRAK.padahal dekat belakang ko die punyalah kangkong ade org laen.sudah2 la tu..kite sebenarnye boleh carik yang lagi better drpada hidop bersama manusia bertopengkan melah itu.huhu.ade sesiapa terasa ke?angkat tangan.x puas hati sila kol i keyh.da..
"sedih uolz citer ni..pompuan suka laki,laki suka laki,
yg lagi sorang confused..motif?"

No comments:

Post a Comment