Tuesday, July 7, 2009

nape nyah?

semasa berada dalam kelas com 161.aku ajak shiqa stay sekali dalam kelas supaya die x doks orang2sebab mase tu die x de kelas.aku tertunggu2 siapa lecturer yang bakal mengajar subjek ni.ah rupa2 nya adalah MR.E..huhu.aku kenal die mase nk amek brg kat rumah nik...hurm(candoo).mase sesi perkenalan diri.aku knalkan diri dngan name "SHASHA" ..then die ckp."owh ni ke shasha tu?"aku terkejot.mcmane die bole taw name aku shasha..aku tanya die cmne bole kenal.and die ckp..aritu die tanye cikma.siapa yg pkai vogue2 g kolej tu.hurm kelakar aku dgr.kadang2 aku terpikir.why org nk mmpersoalkan pkaian aku kat kolej.sebab haritu aku ade dgr beberapa student nursing yg mngumpat aku .deyol ckp aku pkai over g kolej.tajuk die:mampos ah.diorang jeles sebab asek kna pkai baju kaler biru kan!hurm.da mmg mcm ni style aku.style maseng2 sayang..why u bodo sgt nk mempertikaikan.kan.klu aku x pakai mcmtu,sape lg nk pkai.yg penting i up...eh..manesss...ea!taw!bye!

"ni la si hodoh yg jeles ngan aku tuh!"

No comments:

Post a Comment