Sunday, July 26, 2009

KETULUSAN PUKI.


i'm just finished my fashion show.hurm.rase lega.huh!balek teros online sebab pagi td x sempat nk update blog. terbukak la pulak blog seorang teman ni dimana blognya hampir same dgn aku punye.siap ade soalan dan jawapan lagi.wow.tiru2 meniru aku lagi.kelas uolz.berbalik kepada org yg aku sentap tu,kawan-kawan aku mahukan aku supaya berbaik semula dengannya. disini mahu petik sedikit kata-kata socialite shazrul ,"die mahukan perhatian,die manja.weol kan kawan2.x guna gadoh2.i knal die"..hurm..yes mmg kite kawan2..tapi i x taw nk mula bercakap dgn die mcmane.mcm jauh sgt2 dgn die..socialite afis pon ade berkata,"kalau dua 2 ego,x kemane"..yes i admit ego lelaki mmg tinggi walopn die kelepok...hurm...socialite zura dan niza pula ade berbisik "sha,die kate die rindu sgt kat ko"...hurmm.i pon rindukan die.xtaw nk ckp mcmane,,i x boleh klu nk tegor die mcm dulu.i rase kekok..skarang ni i rase mcm:
1) i nk plok die.
2) i nk ciom die.
3) i nk ciom ketiak die
4) i nk pegang tangan die yang ade 'batman' tu.
5) i nk panggil die bodo banyak kali.

6) i nk tarik rambut die.
7) i nk bau mulot die.
8) i nk g clubbing ngan die.

9) i nk sebot name die LAN byk2 kali.
mcm2 lagi i nk buat dgn die.tapi skarang ni x boleh.i hope i can go back to the past..but when? just waiting.. waiting.. and waiting
(MENITIS AIR MATA BILE TULIS BLOG NEYH)

No comments:

Post a Comment