Monday, July 27, 2009

terasa nk tulis blog

jam menunjukkan pukol 11.26 pagi..hurm..aku baru jep bgon tido..(shaz sedang tidor disebelah..comel).hari ni aku balek jb.setelah 4 bulan x balek,brulah skarang ni ade peluang nk balek..hurmm x sbar rasenye nk pelok my mom,my dad,..kolej kasi cuti seminggu ..ape lg,merembak la hek!.nk jumpe kwan2 jb.deyn,jebol,mas,mami...
tapi..dalam mase yg same aku rindukan kawan 2 aku kat sini,shaz,shika,wany,zura,lyn,timi,an,apis,nik,baby,mek,ramai lagi lah..walaupon cuti seminggu,tapi rase mcm kehilangan yg besar sgt..maybe sebab aku terlalu sygkan mereka kot.
especially shaz.hurm..sbb dah selalu same2,klu x jumpe mesti rase rindu gila babi..i really care bout him..love him.but as a fren.
yang laen2 pon same..teramat rindukn mereka.haish...syg2ku,cintaku.rinduku, i syg all of u seikhlas hati keyh..

No comments:

Post a Comment