Wednesday, June 23, 2010

What Do You Expect?

Salam waka waka kepada semua.ya sekarang ni mmg tgah demam bola tapi aku tak pernah tgok satu perlawanan pun smpai sekarang.magis bukan?sorry la kepada para pembaca setia blog ini yang sentiasa menunggu perkembangan terbaru daripada saya.mcm dah malas la nk cerita pasal tu pasal ni,kepoh tau korang ni...okay sorry2,nama pun official site for kepoh-chi kan.dulu mmg aku nak cerita macam-macam tapi setiap kali nk update,jadi blank gila babi,.tu yg tak jadi update,cukuplah sekadar korang tahu yang aku ni sihat seperti biasa,tapi dalam masa  yang sama aku dah break dengan hakeem disebabkan masalah yang datang drpd dia.dah la lupakan.tak menarik pun nak bercerita pasal dia.,dah tukar topik...korang apa khabar?okay?sihat tak?aku dengar cerita korang menangis2 rindu dekat aku,betolke?aiceh...nak2 jean dengan anas.menangis2 kol aku pukol 3-4 pagi sbb rindu.ala sabar la eh..anep sulhi siap lari rumah daripada muadzam ke jb semata mata nak jumpa aku.,alahai..lagi sadis sial..sabar lah semua.kita jumpa jugak nnti.eh kejap..an ada kat sebelah aku,dia dah tido..okay tak penting.

aku ade dengar rancangan realiti terbaru 'Imam Muda' dekat ASTRO.pastu tengoklah senarai peserta-peserta ni.Then aku macam terkejut lah,sebab one of the contestant sebenarnya #$%@^*)!..luaran dengan dalaman memang tak sama,and aku rasa tak patut kot nak pilih dia jadi imam.,untuk apa?,menyesatkan orang lagi ke?aku takkan bercerita kalau setakat dengar gosip-gosip bodoh daripada mulut orang lain,tapi benda ni memang berlaku dekat dengan diri aku,dan aku hundred percent mempercayainya.aku takkan bercerita benda ni kalau tak betul.alah,belum popular pun lagi kan,so takde sebab aku nak buruk-burukkan 'imam' tu.
okay dah-dah,pukol 5 lebih dah ni.imam real dekat masjid dah azan subuh.maknanya...renung-renungkan dan selamat beramal.. :)
 ha sebelum tu,pasal anep sulhi tu,aku tipu je,okay bye.tapi jean dengan anas mmg betol menangis.hahahahahhaa..

1 comment: