Friday, June 4, 2010

breakaway.

Kalau aku cakap mesti korang tak percaya kan.tapi aku kena cakap jugak semalam aku mimpi Lady Gaga nyanyi lagu "pandang-pandang jeling-jeling" dengan Dato S.M Salim.Sumpah.apa maknanya mimpi tu ek?aku rasa mungkin S.M Salim nak pinang Lady Gaga.Argghh..mengarut lah semua ni.kan mimpi je.tapi okay jugak kalau kita lenggokkan lagu Papparazi ataupun Bad Romance kan.satu pembaharuan!okay lupakan.

Aku ni yang mmg sentiasa follow cerita kapal bantuan malaysia yang nak hantar pertolongan ke GAZA.memang korang terkejut kan.aku ni manusia prihatin yang bukan tertumpu pada gosip semata.haish haha.kapal MAVI MARMARA kena serang dengan Israel.nasib baik lah mereka tak dicederakan.sebab aku ni seorang yang risau gila sebab ex boyfriend aku Ashwad ada dalam kapal tu.ahak!alhamdulillah semuanya selamat dan mereka baru smpai ke Jordan.

                                  "sayang sabar ya,abang okay okay je ni.doakan abang selamat"

haish macam mana ni,walaupun dah takde ape ape hubungan,dia masih sayang kan aku..eh mampos kalau hakeem baca..ala dia bukan tau pon blog aku kan.pedulikkan.
berbalik pada topik asal,kapal kedua pula bakal meyusul iaitu kapal RACHEL CORRIE dan tak tau lah sama ada kena tahan dengan israel lagi ke tak.memang cibai la Israel.elakkan je.aku memang nak pegi follow sekali.tapi nak buat macam mana.kena habiskan diploma dulu.kalau tak sayang tau.aiceh! harap harap semuanya okay.amin..
tapi presiden dia boleh menafikan pulak cakap tentera zionis ni takkan menyerang sesuka hati,kepala opah dia,dah bunuh orang ramai masih nak backing lagi.aku mmg nak hempok je orang tua tu.mungkin aku boleh mintak tolong nik naquin sebab dia macam sama ganas je dengan tentera zionis.tapi takpe.tuhan tu tak pernah tidur.dia akn balas setiap perbuatan jahat dekat muka bumi ni kan..haish.eh aku tak paham la kenapa blog aku hari ni macam ni,.ala tak pe la kan lain daripada yang lain.sekali sekala berubah angin betul tak..
kepada stalkers malaysia semua,saya harap kita sama sama doakan agar perwira kita selamat pergi dan pulang..


okay okay ada sikit gosip ni..saya mmg dah lama nak cakap benda ni tapi asek tak ingat.saya tengok tasbih cinta hari hari,tapi kalau tengok muka sorang mamat ni saya macam nak ketawa..hahahhahahahhahaha



macam sapa?hahahhahah cuba tanya dekat Jean.alahai nak ketawa lah..hahahhahahaha tak boleh berhenti sumpah!

1 comment:

  1. kimak!! bayu tu aku pnye! aka anas! ahaha

    ReplyDelete