Wednesday, June 2, 2010

perlu ke nak mempertikaikan hal orang lain,kalau diri sendiri buat benda yang sama?

Dah lama rasanya tak update blog,okay sorry sorry para pembaca, saya bukannya apa, tapi paham paham je lah, bila dah syok berkepit dengan someone,sampai blog pun lupa nak update,.okay tak menjadi masalah sebab sekarang ni dia dah masuk singapore sebab kerja,tapi tak tau lah kalau dia nak menjentat dengan orang lain dekat sana.grrr.nope nope saya percaya dia.okay lupakan lah,sebab anda mesti tak faham apa yang saya sedang terangkan..
saya sebenarnya baru balik dari kuantan,nak settlekan hal MUET and jumpa tuan rumah.ya,saya datang dengan jebol,tak banyak keseronokkan di kuantan,mungkin sebab tengah cuti.tapi saya ada perasan sorang budak baru masuk dekat kolej,badan dia gedang macam cik hady dorayaki, and die putih-putih sikit,saya ada terniat macam nak goda dia,tapi apakan daya.saya takut sangat kalau hakeem tinggalkan saya.jadi saya lupakan lah hasrat saya tu.so saya dengan puan ekin terus pergi ke finance untuk mendaftar,lepas photostat bagai,kena isi borang dekat bilik lecturer, ya mmg malang sebab terserempak dengan pipah, dia cakap rambut saya macam mangkuk,seluar saya ketat,apa-apa je lah.tak amek port pun,.
lepas tu nak kena jumpa tuan rumah,.okay apa yang saya suka dengan tuan rumah ini adalah dia seorang yang hensem gila,baik pulak tu.and saya sekarang ni kena carik housemates baru sebab dekat rumah tu cuma saya dengan shiqa baiduri je yang tinggal.hurm.. tapi takpe,insyaalah akan ada punya orang yang nak sewa,kepada para stalkers,awak semua tolong-tolonglah saya ya kalau ada orang yang nk pindah rumah,awak bagitau saya.
okay saya dah nak kena balik sebab abang CC ni nak tutup kedai sebab die takut PC dia kena petir!okay bye.

No comments:

Post a Comment