Tuesday, June 8, 2010

Guys,last three days merupakan hari yang best bagi aku,tapi keindahan tu hanya sementara,dah tak best dah sekarang ni.bukan ada masalah dengan hakeem tapi sebab..ah tak payah cerita lah,si hakeem ni aku rasa tak payah balik Jb lagilah.pergi je tido singapore tu.kalau tak sayang aku cakap.hurmm...biarkan dia,pandai2 lah carik aku nnti, kejap.


tak lama lagi dah nak balik Kuantan.tak sabar.lagi beberapa hari results nak kuar,hurm..mintak-mintak okay..taknak repeat-repeat,,

lepastu saya nak cakap dekat 'kawan lama' saya..kita rindu dekat awak la!..awak sejak kat KL dah taknak msg kita lagi eh.i really miss you sayang,sorry for everything..
Syazrul Zulkiffly.

                                                                   "miss this moment"

No comments:

Post a Comment