Thursday, July 8, 2010

Guys dah lama tak update blog.dah makin malas la nak bercerita kat korang.sebab banyak benda yang nak diceritakan tapi dah lupa :)
okay sekarang ni dah naik sem baru,okay la ..rumah pun dah settle, tapi tinggal nak cari housemate je.takpe,insyaallah nanti ada la tu,korang sebab lama aku tak tulis blog,aku rasa hari ni blog aku mungkin bosan sedikit, haish..budak-budak baru sem ni yang masuk kolej memang banyak gay.wow,tapi banyak adik adik lah kan,mungkin kalau jay dengan harry ada lagi dekat kolej ni,mesti makan hati,tidak lupa juga kepada melah. oppss.. :)
masa hari meeting untuk masscom,semua student baru kenalkan diri la,,ada la sorang dua tu aku tengok lempuk,okay la tu pewaris aku ngan shika.haha,then tiba-tiba one of our lecturer cakap,yang sem ni tolong 'MAINTAIN KELELAKIAN'. eh motiff?? pastu aku ngan shika kena bangun.its okay,.tak sentap pun nok.sebab aku tau ramai lagi yang lebih lempuk dan keleper  daripada aku tapi berjaya sorokkan identiti mereka,di antara nya adalah #$%^&*, &*(!!%%, dan juga !%@$#&^*... 
dah la pedulikan lah..Hurm..lagi nak cakap apa ek,oh tidak dah takde idea,nak g finance jap.nanti jumpa okay.bye :)

No comments:

Post a Comment