Friday, April 16, 2010

Yes now i'm currently in Johor bahru, setelah beberapa bulan tak balik Jb,akhirnya sampai jugak. walaupun berat hati nak tinggalkan Shika, but i have to see my parents before the final exam. Sighs.. Happy Birthday to Kak Ida, sorry sebab tak dapat celebrate sama-sama. Thanks to my lovely Zee,Lucifer, Baby, Muien, Shamer, Shika, and sape sape lagilah sebab buat Kak Ida happy. ( I really miss my Muien lah) haish.. :* sob, sob**

Eh apa cerita pulak ek dengan si Zoey ni,balik KL terus lupa aku,pundek punya kumbang,tunggu balik Kuantan aku sekeh-sekeh kepala kau,haish,maybe dia spend time dengan girlfriend dia kot. haish biasalah orang dah lama tak jumpa.sekali sekala nk jugak ehem ehem..*eh apa aku ni?hehe

Sepanjang dekat Jb,jumpa Jebol, mami,zura and my new friend,Zubai* cantik oh.
clubbing adalah perkara yang wajib ketika sampai ke Jb, :)
jebol mmg suka membuat aku jeles dgn dress Alexander McQueen nya;haish.
di sini i nk upload kan sedikit gmbar untuk tatapan stalkers :)



"Mak ayam,mami,jebol and me :) "


"Zubai and Zura"


"Jebol, anonymous and mami"

The reason kenapa aku tak tunjukkan muka di hadapan masyarakat adalah sekarang ni i become fat and more fat like a bear!so dah tau kan,jangan tanya kenapa.ergh even my parents pon terkejut dengan perubahan yang mendadak!hate KUANTAN!sebab Kuantan lah i become like



THIS!ergh.grr!!

1 comment: