Monday, April 19, 2010

banana in pyjama

Sekarang pukol 2.30 pagi,
Semalam ada dinner for masscom.yeah pajama-rama nite, gempak gila beb.sumpah cakap.tapi potong stim ah makanan tak sedap,ballroom pon nampak kosong je.haish.hurm.whatever pun dari segi performance, mmg best ah. aku ngan harry 'pukul' gila lagu amy winehouse.ah pedulik apa aku kalau bunyik dia sumbang.kalau suara aku sedap dah lama jadi artis bhai,.gerak semalam dengan lyn,yana, fad, dengan mia.mia mana?tak payah tanya lah :))
aku punya gigih dari jb semata-mata nak dtg event ni.haish.


"dalam kereta dengan yana, haha lovelove tu aku buat :)"



"okay ni tiba-tiba lyn ada pulak"



"aku rasa masa ni gambar aku comel* (mampos la!)


"mereka dengan baju tidur mereka"


"fierce*"

okay guys sekarang ni aku dah tak tau nak cakap ape.mata dah mengantok.

ZZzzZZZzzzZZZ..!!

No comments:

Post a Comment