Wednesday, April 14, 2010

Halimah Rojak

Tadi bapak aku masukkan Rm 50 suruh beli tiket bas balik Jb,yeah dah beli, comfirm esok balik,dah lama tidak berjumpa keluarga tersayang.aiceehh.!Zoey dengan Dayana teman aku. Then ada duit lebih sikit aku ingat nak belikan dayana cheese cake dekat Secret Recipe sebb masa birthday dia yang lepas aku dah janji nk belikan.hurm masa on the way jalan tu, aku terpandang beberapa warung yang meriah menjual goreng pisang, keropok lekor, dan air tebu, fuh, terus cancel makan kat Resipi Rahsia tu. hahah turun kereta masing masing macam baru balik office.haha dengan kemeja bagai.. 
Ya kemudiannya aku terus order air jagung special,fuh power wok! haha ye lah petang-petang kita menyempudalkan diri dengan makanan macam ni okay jugak kan :)
ini adalah sedikit gambar yang boleh dikongsi bersma,esok lusa kita dtg bawak sekampung ya!


" muka aku gembira apabila mendapat makanan :) "



"Mak Cik tu kata ni Laksa Pahang,tapi aku rasa macam Laksam je.Haish Mak Cik nak kena Pukol ke?"




"Zoey dan Dayana seronok menjamu selera di Hari Raya"




"Cover-Cover malu nak makan,tunggu lah kejap lagi"


"Si Kumbang pun nak malu-malu jugak.kenapa kumbang?tanyalah diri anda"


"ha,dayana memulakan langkah.laksa penang uols!"



"hah makan sambil menghayati lagu Halimah Jongang




Mampu?


No comments:

Post a Comment