Thursday, April 22, 2010

Semalam baru lepas satu paper Modern Issues. Cinabeng kena buat essay sampai 4.Pergh aku jawab mesti lah mengarut gila weh,sumpah cakap,apa yang aku boleh buat skang ni adalah berdoa manalah tau kot-kot essay aku tu berubah tulisan ke,jadi lagi panjang ke,*eh apa aku merepek ni sial.
haish,dah la aku target A-,memang tak la bhai..next paper pulak 26 hb ni.Public Relations.ya, memang paper kegemaran. haha. hurm.minggu ni sangat menjengkelkan dalam bahasa orang putihnya meng annoyingkan bagi aku sebab banyak benda yang berlaku berkaitan dengan family and friends.
Tapi nasib baiklah rakan seperjuangan sentiasa berada di sisi ini.mahu mahu lagi aq***  eh..eh, Zoey :P
erm lagi nak cakap ape ek, ha hari ni 22 haribulan and duit dah habis,disebabkan beli rokok banyak banyak macam nak clebrate hari rokok sedunia,haish,selain itu faktor clubbing 3 kali seminggu juga adalah juga salah satu punca duit cepat habis.ya itu saya mengaku ;(
Mintak dekat Syaz suruh bank in kan RM 30.dia kata nanti lepas tak busy.ye lah kau Syaz.Mintak payong beg GUESS satu pon banyak alasan kan.
hurm akhir kata daripada saya, 


   "berakit-rakit dahulu,berenang-renang ke tepian,
    bersakit-sakit dahulu,bersenang-senang kemudian"


eh ape benda ni.ah mampos ah,bye

No comments:

Post a Comment