Sunday, April 25, 2010

Dinner di kedai mamak.

Okay benda ni baru je berlaku 10 minit yang lepas. nak tau kenapa, me and other friends pergilah lepak dekat RAHATH restoran yang dekat sebelah terminal makmur tu, and then kitorang order lah air.masa tu pukol 6.30. sementara nak tunggu bas Aryana pukol 8, we all lepak-lepak lah dekat situ. 

Then masa pukul 7. ada abang gemok yang amek order tu suruh we all bayar air sebab pukul 7.30 nanti ada orang nak tempah duduk dekat meja kitorang?ha?kedai mamak boleh reserve reserve ke?
then dia dah macam 'menghalau' kitorang. tak tau lah sebab ape, kitorang memang bengang gila lah kan. abang gemok tu bebual memang 'anggek' gila kot.

pastu dia suruh kitorang bangun sebab nk buat preparation dekat meja tu? ha ?aku blur kejap.dia nak pasang candle dengan letak bunga ros ke?
aku terus sound abang tu, aku cakap "ada dinner ke kat sini"
dia bengang and tak pandang muka aku.dia cakap  "ha ah ada dinner"
nik ckap balik " ouh dinner dengan tikus tikus dekat sini kot, abang gemok terus bengang dah bla.

so secara kesimpulannya, aku rasa kepada sesiapa nak buat dinner, boleh buat tempahan dekat restoran RAHATH okay.
tu pun kalau you all sanggup tengok bulu dada mamak tu masa tengah makan.

bwek!

2 comments:

  1. jinjang nye mamak uh!!
    aq mndikan ngn air panas kt ctu taw r!!!
    hihihihihihi

    ReplyDelete
  2. mamak tu mmg langsi.baling je kari tu.mamak tu pun gatal pnh nk ngurat namy.hahahaha. pity mamak

    ReplyDelete