Friday, August 7, 2009

TerTEKAN


Akhirnya..!tiba jugak aku dekat bandar melaka.yeah!
haritu buat gathering barbie dekat BF .best sebab semua barbie2 ade..huhuhu;
bole tak gado besar dgn shaz sebab die x nk ikot g club.mngada ngade uolz!last minute baru nk cncel x jd pegi.hahah aku tros kuar rumah bawak beg baju!(feeling gado laki bini ni).huhu tapi kitorang dah baik balik.mane bole gado lame2 syg ok!..hehhe.hurm pagi aku online dekat kfc plaza..belom jln2 seluruh melaka lagi.tunggu my parents dtg sini huh..so petang teman kakak g main futsal sambil mencuci mata melihat anak2 ikan yang sedang dahagakan kasih syg seorang gay boy..



"ah gersang uolz.come here to papa"


haha tapi malangnya non-ado uolz,muke indon kontrak ok!hehhe..pastu mlm g mahkota parade berkaraoke smpai lebam..huhu best uolz sugar daddy belanja!..then clubbing pulak dekat the cube!best bole tak!ade gayboy terkinja2 feeling hawt ok!



"aku hawt!.so what?"


yg sedihnya shades aku bole hilang!pundek punye org x mmpu nk beli shades!mesti gayboy 2 yg kuat haru yg ambik..sial taw.huh tunggu shade baru pemberian socialite shaz.(i tunggu ea syg)rindulah kat shaz ni,susah la klu aske jauh mcm ni,..huhu
minggu depan mami dtg nk bukak chivas kat bf.!yes!yes! yes!..
hurm,.bile la nk naik kolej ek..
dah 2 minggu cuti ni.elak extend sem jep ...so papepon tgk la minggu depan cmne
chill ya!ZzZzzZzZzZzzZzZzz!


No comments:

Post a Comment