Sunday, August 2, 2009

BERLIBURAN BERSAMA PARA SOCIALITE

(Terkesima seketika apabila melihat followers yang dahulunya tiga kini tinggal dua org.mane lagi sorang?adakah terkena penyakit H1N1 atau tidak tahan dengan kelaharan kata-kata manja aku?argh pedulikan saja manusia itu..wah ayat akak2 kan)
hrmm nk bercerita sepanjang minggu yg lalu asek dok umah jep..hum..first day dah boring okeyh..nk ajak lyn kuar jln,si gemok tu asek jep busy.huhu nk ajak zura ,die ade keje penting nk dibuat ..so aku p0n kol la jebol n mami..dey ol ajak jalan2 merembak crik jantan.best uolz!dah lama x buat kerja2 amal mcm ni. "rindu uolz kat diorang!"

keesokan harinya zura suroh aku teman die shopping pastu die nk g terminal sbb nk amek boyfren die!so ak pon tman la but before tu kitorng g jalan2 kat DANGA BAY..hurm mcm dah lain DANGA.dah cantik..hurm ye lah dah 3 bulan x balek jb..berhenti lah mkn kejap kat Kopitiam Danga..tererempak lah pulak dgn budak sekolah aku dulu.aku mmg adore gila kat die ok!tapi x berani nk tegor.die dgn member2 die,.huhu..aku pon rase mcm x slesa jep nk mkn.so aku pon pose2 la manja sambil menghisap rokok uolz

"ha mcm ni la aku pose.ala2 manja gitu tapi x taw la knape yg kat sebelah tu lagi over!"

hrm..tapi dia tak pandang pon uolz.sedih aku,..so lepas abes mkn zura ckp nk g amek boyfriend die kat terminal..aku teman.tiba-tiba dgn x kusangka,x kuduga,x ku pinta,socialite shaz yg tron .
aku terkejot ok!sbb die ckp die nk naik KL.hhuhu suke2 ..hidup di jb meriah skali..mlm tu ajak shaz g clubbing dekat SALIVATE..enjoy gile beb!Sit kat tempat VIP.thanx to zura..suke2.lagu pon best gila babi!..abes je club,shaz asek jep sebot name sorang ni..die kate die rindu..huhuh.kelakar lah..

"hurm..sapelah...."(gambar sekadar hiasan)

then weol lepak lah kat singgah selalu.biasenye org yg baru blek club mmg mkn kat sini.best gile weyh!hahaha.hurm..enaknya mkn smbil memandang jantote2 yg cando lagi menggiurkan.

"best uolz tempat ni ramai jantote!"
abes mkn n then balek ..dlm kol 5 pagi!...aku ngan shaz masok umah pelahan2 takot parents aku bngon,.sekali mak aku tercegat dekat tepi pintu..ha,kantoi da balek lmbat.die x marah..just buat mimik muke yg mNakutkan sajork!..hurm.besoknye zura ajak g jusco tebrau...best gak.lyn ngan mami pon ade.shaz beli slipper dkat topman..
hurmm.weol x shopping sgt sbb nk save duit(katenye)huhu...byk sale nmpak nye di jusco tapi x berpeluang nk beli,hish!


" ambil gambar kenang-kenangan di toilet"

"i beli selipar ni kat topman,PEKAN je uolz!"

abes beli brg kat jusco,kitorang jalan2 lagi kat Danga Bay..shaz teringin sgt nk g Danga.huhu.bawak lah die..sbb syg la katekan. :) pastu mlm terakhir ni weol g de' bali club..hurm..mule2 pegi salivate.pastu botol kitorang hilang!argh bodo taw waiter tu.!hurm so kitorang g la de'bali.x bukak air pon.just have fun menara0menari beramai-ramai..ahak!

"aku berwarna biru di mlm itu"

"shaz si barbie jambu"


"mami,shaz and zura.best nye time neyh!"


maseh teringat2 lagi la smpai skarang

No comments:

Post a Comment