Monday, August 24, 2009

sudah-sudah la



dah lame rasenye tak update blog.so tgh ade mase ni,nk la update..
hurm..
nak cerita pasal kawan-kawan.masing2 semakin lain dan org yg kite kenal dulu dah macam orang lain..aku tak ckp diri aku ni betol,tapi apa yg aku nampak.keadaan semakin berubah,kenapa?adakah mungkin sesuatu persahabatan itu tidak akan kekal lama?
sedih bila kte ni kwan2 yg dah kawan lame,tibe2 putus tali persahabatan.
hurm..aku tak cakap yang aku ni macam bagos,kadang-kadang kawan kawan2 aku ade jugak terasa ngan perangai aku..mungkin aku x sedar lukakan perasaan diorang.so sempena bulan yang mulia ni,aku betol-betol nak mintak maaf kepada sesiapa yang pernah terasa dengan aku. aku taw mulut aku mmg cam cibai dan sometimes tu aku suke over bergurau..and buat hati kawan2 sentap.im really2 sorry,yeay betol cakap someone tu,kadang2 tu kite kena turunkan jugak ego kita..mmg mase mula-mula kite marah,kite maki,cakap bukan2..tapi bila sesuatu perkara yang menyakitkan hati tu dah lame berlalu,kite akan rasa bodoh bergadoh dgn kawan2 sendiri..hurmm..kepada kawan-kawan yg buat salah kat aku,its okay.aku dah lame lupe bnda2 tu sume.x simpan dalam hati pon...kalau masih nak kawan i okay2 jep.kalau taknak,i pon okay2 jep...bagi aku setiap kawan2 tu ade kelebihan dan kekurangan masing2..so kite ni sebagai kawan,kene lah terima.hurmm.
dah malas la nk buat jahat.x de dapat ape pon..nk balas dendam semua tu..nonsense la..so lagi baik kite buat hal kite and jage hati kawan-kawan.selamat berpuasa kawan-kawan!
lotsOFlove,
kasha james

No comments:

Post a Comment