Friday, August 28, 2009

menghitung rakan

okay sekarang ini sedang duduk di tepi tingkap sambil menghisap rokok.di depan aku skarang emboh yang sedang duduk merenung aku yg sedang menaip blog..
"hello saya emboh"
budak2 umah yang lain sume dah balik,shika,manda,mami,timi,zoey,.tinggal aku emboh and shaz.hurm..esok plak shaz dah balik.,tinggal lah aku ngan emboh.duet mara macam kimak jugak tak kuar!haish..nk mkan ape buka nnti..huhu..ha sedih la hidop ni.dah la tinggal ngn emboh,pastu dwet dah xde..ish kancot giler okay!!!
"ah..trtekan i
uolz!!!rase mcm nk gila kat umah ni"

hurmm..terpaksa lah mnjalani hidop ni mcm org miskin..argh tidak!huhu.
hrmm.malas nk balik jb sebab minggu depan cuti smpai isnin jugak..minggu lepas lagipon dah balik.haish..smalam ade satu perbalahan berlaku dekat umah aku.antara ratu mersing dan juga permaisuri pekan.hur,,.gadoh pasal myspace..diorang ni dulu kawan baik.entah kenapa boleh jadi gadoh terok mcm ni.last2.perbalahan itu berakhir dgn airmata.aku yg tgk ni mcm nk nangis .ye lah masa sem 1 dulu diorang besfren,skarang dah gadoh mcm ni.
bila nk diingat balik,masa zaman tinggal same2 dekat polo dulu,dey all ni selalu spend time together,bertepok tampar,g kolej same2.satu kelas pulak tu,tapi entah mcmane boleh gado macam ni,..bila aku tgk diorang semalam.aku teringat balik dekat diri aku pasal org yg aku tgh gadoh skarang ni,adakah aku perlu settle kan hal kitorang?sbb aku dah taknak gadoh or simpan dendam kat diorang..i still love them.yeah..walaupon diorang cakap aku buatan ke ape,aku x kisah,i know myself..they are my friends.i still anggap diorang kawan i.yes i do!tapi how i nk settle hal kitorang ni?adakah aku perlu berjumpa and talk ngan diorang?bila nk di ingat balik.kitorang gadoh pasal hal kecik jep.tapi dah x bertegur berbulan2.ish.ish.i hope they still accept me as friends.aku taknak la ape yg berlaku semalam,berlaku dekat diri aku,sebab ape?sebab aku sayang kawan-kawan aku.



No comments:

Post a Comment