Wednesday, December 30, 2009

Wanna be On Top?


Haritu An Seronok Bercerita Yang Dia Buat Photoshoot Dalam Majalah Mangga. Separa Bogel gitu.
Hahah.Perot Berlipat Okay, :P
*Perot Aku Lagi Lah
Tapi Aku Tak Jeles pon (Jeles sebenarnya!)

Haritu Wirda Adnan Call Aku,Dia Suroh Aku Jadi Cover GLAM Untuk Pembukaan Tirai 2010.
Tapi Dia Nak Gandingkan Aku Dengan Zoey
Haish.
Aku Bukannya Tak Nak,
Aku Macam Tak Selesa La Nak Digandingkan Dengan Zoey,
Sebab Aku Rasa Aku Lagi Cantik Daripada Dia.

So Atas Dasar KeProfessionalan,Aku Pon Accept La Jadi Cover Untuk 2010.

Then Photoshoot Pon Berjalan Dengan Lancar Lah
Dan Hasilnya Begini.


Aku Berasa Amat Terkejut Dengan Cover Itu Kerana Di Sini Aku Nak Mempertikaikan Knapa Zoey Berada Di Bahagian Hadapan?

Haish Its Okay..Its Okay..Cool..Professional.

Yang Penting aku Bersyukur Sebab dapat Jadi Cover,So Encik-Encik Di Luar Sana.
Jangan Lupa Dptkan Glam Tahun Hadapan Ya!

Kau Jeles Tak An? Hehehe..


No comments:

Post a Comment