Friday, December 18, 2009

aku jeles

Semalam mak aku call, dia cakap one of my friend dekat jb datang cari aku. bawak kereta honda civic. mak aku ta kenal dia sape. so dia bagi phone number dia kat mak aku. and mak aku bagi aku.
Aku teros la call, la rupanya si salmunaru. dia ni kawan aku masa kecik-kecik dulu beza umor kitorang 3 tahun.kira sekarang umor dia dah 22 la kan. dulu aku ngan dia selalu raya sama-sama walaupon dah raya yang terakhir sekali.then lepas aku pindah kitorang lost contact.aku tak tau la mcam mana die bole tau umah aku kat kg melayu tu.then kitorang borak la macam biasa.

"kau study ke kerja sekarang?.. salmunaru mula bertanya kat aku

"erm.aku study dekat SHAHPUTRA..amek masscom..aku jawab balik

"kau?..aku tanya balik la dekat dia kan

"ohh ak kerja la sekarang"..dia menjawab

" so kau kerja la sekarang? kau kerja apa and kat mana? " .. tanya aku kepada salmunaru

" aku kerja dekat MAS. " .. kata salmunaru dengan rilek.

" oh?? damn . kau pilot ke? " .. aku mula excited.

" yap .. hehe.. kenapa? " .. kata salmunaru dengan rendah diri..

" sial! dalam hati aku cakap dia ni muda-muda dah dapat kerja best-best?! " .. aku dah mula tunjuk perangai.


salmunaru: Yeah2 i know. Bla bla bla

kasha: Bla bla bla...

salmunaru: Bla bla bla bla bla?

kasha: Oh bla bla bla bla...

salmunaru: I see. Bla?

kasha: Bla bla. Bla bla bla bla bla?

salmunaru: Bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla...

kasha: Blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

salmunaru : blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laaa kaaaauuuu !!!!


so better aku stop cerita apa yang jadi seterusnya. buat malu je.


so meh aku list kan bende2 yang patut di-jeleskan dekat si salmunaru ni

1) dia baru 22, dia pilot, and dah fly 777

2) dia ada honda civir type - R

3) dia masih tinggal dengan mak dia , memang dasar .

4) dia sudah ada awek yang aku jamin hot cam siak.*tapi dia macam gay!mak aku pon cakap

5) betapa rilek nye hidup dia, baru berumur 22 taun, pilot, kete stylo, muka hensem gila babey, ada rumah sendiri dekat condo mana kejadah entah. omaigot. taraguna
wat de fak.


oleh kerana itu, aku sudah set goal, by 30. aku akan jadi sebijik macam dia.
tak mungkin pilot. tapi insyaallah ill be in broadcasting or modelling world and main golf and clubbing tiap-tiap malam pe semua and drive m6, macerati ke.. ferrari ke..and ada banyak rumah yang besar-besar gedabak aminnnn.mintak-mintak lah.


lelebeyh sangat ke ha?
Then aku tanya la salmunaru ni kenapa datang rumah carik aku.
dia kata rindu kat aku and nak bawak aku jalan-jalan.
masalahnya kenapa na terindu sekarang ek??
aku rasa dia dh jadi gay yang berjaya la.
hahahah
kalau dia nak kat aku pon,tak bole la sebab aku dah tersuka dekat orang lain.
my Mr.F ;))

p/s nama sebenar salmunaru adalah ALIYAS:)

No comments:

Post a Comment