Tuesday, December 29, 2009

Cuci Mulut Dalam Tempayan

Pernah Dengar Pasal Simpulan Bahasa Mulut Tempayan?
Apa Tu Mulut Tempayan?
Adakah Mulut Itu Berbentuk seperti Tempayan?
Ataupun Mulut Tu nak kena Hempok Dengan Tempayan?

Ooh Tidak Sama Sekali Ye.

Post Kali Ini Nak Bercerita Pasal One Of My Friend Yang Bermulut Tempayan.
Ramai Orang Mengatakan Dia Ni Sangat Suka Cerita Masalah Orang Lain Dekat Orang Ramai.
Kira Dia Ni Tak Pandai Nak Keep Secret La Kan.

Then Aku Pon Teros Uji Dia..

Aku Cakap Ngan Dia Yang Aku Ni Pernah Main Dengan Perempuan.
*kononnya lah walaupun aku tak berperasaan dengan kaum hawa buat masa ni. :P

Then,
Tak Lama Lepas Tu,Lebih Kurang Setengah Jam,
Ada Seorang Hamba allah Ni., Cakap Kat aku
''Sha,Kau Pernah Fuck Perempuan ke?''

Aku Teros Senyum And At last Aku Tau Yang dia Ni Memang Bermulut tempayan.
Aku Teros Jumpa Dia And Cakap Mulut dia memang Macam Longkang!

Dia Teros Buat Muka Macam Ni!


Ha ape Cerita Cik Kiah,Cik Senah. Cik Eton?Meh la Kita Hempok Budak Ni Dngan Tempayan!

No comments:

Post a Comment