Friday, January 8, 2010

Hello korang


Dah lama tak update blog.kesian stalkers semua tak sabar-sabar nak baca blog aku. (ceh wah )
haish

Minggu ni sangat busy dengan latihan teater di kolej, start kelas, dan juga segala assignment yang di beri. haish walaupun takde assignment lagi tapi aku dah rasa bebanan di dada ini. alahai.dengan keadaan bilik yang sempit seperti tin sardin cap ayam brand..entah sampai bila da nak hidup macam ni
..
mudah-mudahan esok lusa adalah rumah baru untuk kita semua, ya korang.

apa yang aku nak ceritakan pada blog kali ini adalah tentang perasaan aku yang semakin rimas dan lemas., nak cakap macam mana ek. okay macam ni lah..

aku rasa aku dah macam malas nak jaga perasaan orang lain.
mungkin sebab aku kecewa dengan feedback yang diberikan.
sometimes tu aku terfikir sama ada aku ni selfish ke atau mereka yang berfikiran kurang matang?

bukan mahu down kan sesiapa tapi aku rasa macam sometimes tu
kenapa kalau mereka ada masalah dengan diri mereka sendiri tapi yang kena tempias nya aku?

KENAPA?

adakah dekat muka aku ni ada tertulis "Im Guilty'' ke?

"kakak bersalah sayang"

Kalau benda ni sekali dua berlaku,aku boleh terima lagi.
tapi dah enam tujuh kali kot..siapa yang tahan bhai..

asek-asek kita yang nk jaga hati orang tapi orang tu asek buat sakit hati tak boleh jugak kan
aku bukan nak jadi bodoh
tapi aku sangat sayangkan ikatan friendship tu..

tapi kalau dah sampai satu masa membuatkan aku rasa mual dengan
perangai pathetic korang tu

takpe.jawapannya

Its Over

No comments:

Post a Comment