Sunday, January 17, 2010

Dukun

Sometimes kita terfikir kenapa la manusia ni selalu dengki antara satu sama lain.
Ya, entry kali ni aku nak bercerita pasal kawan aku yang telah didengki kan oleh manusia lain,
tak perlu lah nak mention nama dia siapa,but aku rasa kalau dah sampai tahap 'menghantar' benda yang bukan-bukan,ini dah jadi satu kes yang melampau,
kenapa tak berjumpa depan2 je? haish, kesian tau kita kalau menganiaya orang lain?
nasib baik kawan aku tu dah pergi berubat dengan orang yang pakar.dan apa yang menyeramkan aku,orang tu cakap ,benda tu dihantar oleh kawan kawan kitorang jugak.
benda ni sedikit sebanyak mengeffect diri aku untuk percaya kawan-kawan aku yang lain
manalah tau one day ke,if aku ada sakitkan hati diorang,
aku pulak yang jadi mangsa, haish..
aku cuma berharap yang tuhan tu sentiasa jauhkan aku daripada benda-benda yang macam ni,
nauzubillah!

No comments:

Post a Comment