Sunday, January 24, 2010

6 pagi

nak caakap samting, tapi macaam tak tau nak cakap ape.
okay :0
mari kita imbas kembali aktiviti harian aku sepanjang minggu yang lalu

---------*

1) Yes, setelah tamat persembahan teater,alhamdulillah teater kitorang dapat feedback yang baik daripada semua orang. semuaa ke ha? ye kot.hurm.. tak tau lah.!

2) Asek berkepit dengan Shika 24 ratus jam.

3) Rasa macam nak berbual dengan budak rumah tapi malu,especially Yahya.hahah(mampos kalau dia baca nih!)

4) Aku sedih sebab akhirnye aku daapat tau yang abang kerja jockey dekat ECM tu dah kahwin.

5) Pergi clubbing dengn orang-orang yang sama je,teringin jugak nak pergi dengan budak-budak dekan macam abang has.aja pon oraite.

6) Ini yang paling penting, aku nak korang tau yang aku dah kurus.

HAHA.walaupun aku tak kurus mane.tapi aku rasa macam dah kurus.
omaigot..!muka aku tak boleh bla bhai!@%#^$&**@@^!!!!!

Tuje lah kot buat mase ni.
chill

No comments:

Post a Comment