Tuesday, October 13, 2009

pembetulan.

selamat sejahtera.harap anda berada di dalam keadaan yang sihat walafiat hendaknya.hahah
entry last aku menerangkan topik 'kenapa dengan otak kau' itew telah membangkitkan rasa tidak puas hati di kalangan orang yang terasa dengan blog aku.

di sini i think ade some mistakes, one of my beloved friends telah terasa dengan statement yang dikeluarkan itu padahal aku tujukan pada orang yang lain iaitu one of my friends dekat johor, mungkin mereka berada di dalam situasi yang berbeza lantas fren aku itu telah menuduh bahawa aku memalukan dia dengan menulis blog itew.

hello sayang, i tak tujukan pada you pon, yang you nak terasa sangat kenapa? jangan jadi PARANOID sangat bole tak? lepas tu hantar mesej yang bukan -bukan berbunyi seperti ini

- I dont know why friends talking back about me
- Why all of you try to talk with me? who are you? you just younger people to me
- no manner at all
- Friends who know me well,They really know inside of me
- please asking me nicely and do respect me.
- You dont know what the meaning of friends
- Regret to knowing you all as friends who take advantages on me. All of you.

okay fine,you memang suka tudoh orang macam-macam kan! memang i terasa, how could you cakap all of us take advantages from you, nak cakap pasal apa?kereta? hello kalau tak suka kitorang naik kereta you,cakap je lah dari dulu tak perlu kot nak berBUATAN..perlu ke nak mengungkit benda yang you dah buat.kalau nk dibandingkan benda yang you buat dgn kitorang buat, tak terbalas okay,huh,we all kenal you bukan sebulan dua,tapi setahun setengah!!segala masalah you cerita we all keep baik-baik..tak pernah pon nak bocorkan. you pernah fikir tak kenapa ramai tak suka you? sometimes kita kena tanya diri kita sendiri apa salah kita dan minta maaf pada orang tu, bukannya jadi bodoh sombong yang tau nak naik angin !
"hello we all tengah naik angin ni!"

you cakap i no manners? hello sebelom you cakap i, pernah tak you tanya diri you mane manners you? i tak pernah nak kutuk you if you banyak skandal dengan orang berumur or whatsoever,sebab i tau tu masalah masing-masing,i takde hak nak campur,so tak perlu kot nak cakap macam tu. and one more thing you keep cakap yang 'bebwal kat fon tak mainlah'.who start it first?me or you yang hantar mesej bukan-bukan,yeah of course we are younger people, tapi bukan semua orang yang berumur tu dah matured ye sayang.

macam ni lah,if you memang tak suka kitorang,jangan la nak amek hal kitorang lagi, tak perlu kot, sebab you memang tak akan mengaku salah you kan!hurm you buat lah ape yang you nak.
jangan nanti orang ketawakan you sebab tengok perangai you yang macam budak-budak tu!

"hahahahahaha!kelakarlah!"

No comments:

Post a Comment