Friday, October 30, 2009

BUKAN NI YANG AKU NAK

Hari ni final exam, first paper BELL 311. susah jugak la nak jawab,tapi aku kena struggle jugak, sebab aku rasa aku nak naikkan pointer aku for this sem,.bukanlah mengidamkan teros nak dapat dekan,tapi at least results aku tu ADO la sebab i really want to continue my studies in degree.

Semalam aku baru dapat tau yang aku kene repeat PUBLIC SPEAKING!.Aku betol-betol tak sangka. yeah,ni mesti sebab aku tak buat public speaking disebabkan dihalang oleh my lecturer.I know this is my wrongness, tapi tak boleh nak terus salahkan aku sebab for me la,i have reason yang kukuh kot nak jawab why. dia suroh buat public speaking time aku ade kelas agama? i think he kena la faham ,dah la subjek agama tu aku carry,pastu nak main skip-skip kelas suka hati macam kelas dia.,then aku malas nak rude ngn lecturer cuma agak terkilan je la,so aku bla

my mom call semalam,dia cakap "angah,exam buat betul-betul,jangan repeat2 lagi".haish macamana lah aku nak terangkan kat mak aku yang aku repeat public speaking?.
yes memang setiap ape yang dicakapkan oleh lecturer tu memang betol,kita as a student memang tak boleh nak melawan, walaupun itu bukan salah kita,kita tetap akan diperkatakan salah.hurm.

minggu-minggu nak exam ni,my friends ade yang tension la,depressed la sebab takot nak jawab exam,aku ni,dah sah2 tau repeat terpaksa pretend happy.

nak memikirkan hal rumah lagi,haish,dah la kena berpecah,kenapa lah hidup kat kuantan ni makin lama makin terok,takkan nak berhenti belajar pulak..sayang..hurm tertekan.,tertekan

1 comment: