Monday, October 12, 2009

kenapa dengan otak kau?

hrm,aku ade kenal dengan seorang makhluk tuhan ni .aku sangat sakit hati dengan dia okay!tak tau lah kenapa dengan otak die.die suka mengumpat pasal orang lain,then bila dah kantoi,suroh die ingat balik,dia cakap dia tak pernah cakap.hah what the fuck?kenapa dengan otak kau sebenarnya ha?adakah terlalu banyak makan mi maggi atau pon kau banyak telan semut api?kelakar lah.! semakin hari perangai kau semakin menjengkelkan!dalam english nya 'annoying' la.. c'mon la stop pretending macam kau adalah princess-princess comel dalam fairytale,tapi hakikatnya kau adalah rika sumanto yang lebih kejam daripada orang lain!
"hello saya rika sumanto.saya cepat lupa"

bukan aku sorang je yang kena macam ni okay,ramai lagi!ish memang sakit hatilah!kalau bawak pegi mahkamah,mmg tak boleh dijadikan saksi sebab asek lupa.saya petik sikit kata-kata ahli falsafah jerman,ynaw aknow iaitu "baru i tau kenapa sesorang tu takde kawan,dia kena fikirlah la apa sebenarnya salah die..itupon kalau dia masih mampu untuk berfikir."
tu satu hal,pastu bebwal tak bole bla..tak sedar diri okay,pakai nak up, tak boleh nak naik kereta kecik la,hakikatnya kau sebenarnya macam ni..

ado?

No comments:

Post a Comment