Wednesday, September 23, 2009

tilik nasib di hari raya

hurmm..apis datang jb raya dengan aku n baby.happy sgt okay..ade jugak kawan yang boleh beraya same-same..bawak apis jalan-jalan raya umah kawan.g umah zura, mas, baby, mami.aku suroh apis tido lagi satu malam kat umah, die kate..

"tak nak la,,i kene balik..my mom suroh..x boleh lame2 kat jb"!!

sedih giler taw!haha.so die balik la kl mlm tu jugak..baby sedih smpai nangis.haha bodo taw baby ni..soh kapel ngan apis die tak nak!kelakar.ke?hurm..
then lepas apis balik aku g raya rumah gia,ade jebol sekali.zura datang dengan sorang mamat cando ni.pergh x bole bla tgk muke die..maness..ea!

pastu mase tgh berbual-bual,jebol cakap die ade kad.die nk tilik nasib aku guna kad.aku ketawa la..then die suroh je try.,die suroh pick 4 name orang yang aku sayang selain family..(maksudnya tu kira partner kita larh)..the first kad aku pilih si H.then aku pilih A,W and S.hah, then jebol suroh ask question yang nk ditanya.the first one aku tanye
1) siapa yang betol-betol care pasal aku..,die ckp si S..mmg betol okay!
2) siapa yg suka kat aku tapi tak nak cakap.die cakap.si W..ha yg ini aku ragu2 sikit. entah la.
3) siapa yg suke dgr aku bercerita.jebol ckp si H,ha yg ini comfirm betol.!
4) siapa yang takde hati langsong kat aku, A jawapan die.kali ni aku betol2 percaya ngan jebol.aku x taw mcmane die buat,hampir kesemua jawapan die betol.,hurm pastua de byk lagi yg aku tanye tapi aku tak igt.mungkin ianya mmg betol ataupon hanya psycho semata2..hurm entah la,..

"meet the witches"

No comments:

Post a Comment