Monday, November 22, 2010

Tak seindah macam apa yang dikata

Hari hari yang berlalu buat aku lebih kuat lagi.  ya mungkin itu pada hakikatnya  apa yang orang semua nampak, kadang kadang aku rasa mana diri aku sebenarnya sampai aku terpaksa menjadi orang lain, kenapa? entah lah ek, apa yang aku harapkan tak semua yang aku dapat.Itulah aku yang sentiasa berangan angan untuk memuaskan nafsu diri sendiri tidak kira lah apa pun halnya.

Okay bila aku baca balik perenggan atas macam tak faham pulak, tapi mungkin ada maksud yang tersirat di sebalik perenggan itu, hey semua, selamat menyambut hari isnin, baru baru ni aku dapat job make up pengantin dekat jerantut, pahang. harga yang ditawarkan sangat lah menarik  minat aku untuk ambik tender makeup ini, sambil di bantu oleh wanita besi, shiqa abdullah.. ya aku tak taulah mana datangnya confidentnya nak mekap muka pengantin ni.hurm walaupun masa tu waktu cuti, aku terpaksa gigihkan jugak.sebab nak carik duit.aku taknak la duduk rumah "makan bersuap" . dah besarkan and i should do something to make my parents proud. walaupun bapak aku tak tau, tapi mak aku sentiasa menjadi tulang belakang dalam setiap hal yang aku buat, mungkin ini bukan bidang sebenar yang aku nak, tapi disebabkan nk mencari rezeki tu, aku buat jugak, 


Dekat jerantut, aku dengan shiqa stay dekat Wau Hotel, :) terlalu WOOWW!! haaha tau je lah.hurm perjalanan ke rumah pengantin mengambil masa lebih kurang 10 minit dari hotel, aku diberi kepercayaaan sepenuhnya daripada En.Bahazelan (bakal bapa mertuaku) untuk bawak kereta Dayana, so ulang alik la dari hotel ke rumah pengantin


memang memenatkan. di sini ada di selitkan beberapa keping gambar untuk tontonan para pembaca:


"Koi busy ni weh(dekat bandar jerantut)"
 
 "Si Pelahap di kenduri kahwin"

"Pengantin,poh paleh weh"

"HASNAH BRIDAL :p"

"Pengantin dengan ibu mertuaku"

"Gadis dan Sadis"

"WANITA BESI"

Lepas settle je job, dapat payment rasa berbaloi sangat dan sangat terharu sebab kita buat kerja atas daya usaha kita dan akhirnya dapat reward .macam ni lah kalau hidup berdikari nanti. esoknya,terus bank in dengan mama and ayah. walaupun tak banyak mana, tapi itulah sebenarnya berkat daripada ibu bapa yang membantu aku dalam menyelesaikan semua hal.
*sedih :(
Alhamdulillah, pengantin berpuas hati dan memerlukan khidmat aku pada 4 dis ini di De Palma Hotel, ampang, tu lah orang kabo, buat kerja tu biarlah daripada hati yang ikhlas.eh? yay yay. Aku bersyukur sangat dekat ilahi kerana murahkan rezeki aku ini dari hari ke hari amin.. 
dah la, tak tau nak tulis apa dah.
Ouh lupa haritu aku tak cerita ada pondan bisa dkat jerantut jeles dangan aku and shiqa.
apa lagi kak raha, pukul kan dia boleh? I CHOOSE YOU! RAHA!

No comments:

Post a Comment