Wednesday, November 17, 2010

babi apa entah

Entah ke berapa kali aku nak update mesti aku padam balik, entah la. mungkin takde idea,mungkin jugak takde mood nak menaip ataupun mungkin aku dah bosan nak berblogging.
ya para pembaca dan para stalker sepertinya tidak mengharap untuk membaca blog aku lagi dan mungkin mereka juga telah beralih arah pada blog blog lain seperti Diari seorang Pereka Fesyen dan juga Si Zoey Zainal. Haish, tapi tidak mengapa geng, aku tau stalker tegar seprti Razzlyn Rosli dan Kak Viper memang menunggu saat saat aku nak update blog.

Tidak ada apa yang menggembirakan jiwa dan lara ini selain terperap dekat rumah kosong bersama mutant Shiqa, haish, Syaz pulak macam dah tak jumpa pangkal jalan sebab dah berhari hari tak balik rumah

*eh kejap pompuan belakang ni tolak kerusi aku (babi)

okay sambung balik,  ha,  apa point yang aku nak cakap sekarang ni adalah aku tak happy.ini adalah beberapa perkara yang buat aku tak happy :(

Ya hanya tinggal beberapa bulan lagi untuk aku tinggal kan Kolej Shahputra Tiada Tandingan.  semestinya kita akan berada jauh dengan kawan kawan kita sekarang ni kan. benda ni memang lumrah, kadang kadang tu aku sampai lupa siapa kawan baik aku masa darjah 4 dulu. tak nak lah macam tu kan, sebab kalau boleh nak kawan lama lama. hurm selain itu juga berat badan aku yang meningkat naik secara mendadak ini juga adalah salah satu faktor kenapa aku tak happy. babi apa semua ini?
sedih la. shit.

sekarang ni aku rasa macam nak tumbuk muka CHOI boleh?

No comments:

Post a Comment