Wednesday, May 5, 2010

BAMBING

Hello selamat petang semua,

Okay setelah berfikir berkali-kali saya rasa saya akan berehat dalam  dunia blogging ni pada tahun 2020 .ya negara berwawasan,eh apa ni. lagipun cik glorious keykey kesayangan saya telah menyarankan supaya saya terus mencaci dan memaki di dalam blog ini.oh terharunya :)

Sekarang ini cuti sem sudah bermula,tidak sabar rasanya hendak balik ke jb dan berehat seketika daripada dunia lakonan.eh? haha tidak lah,main-main je..

Bercakap pasal cuti, aku nak buat ape ek cuti cuti macam ni?bekerja?terbongkang?mengular?
oh tidak tidak.kalau aku cakap korang jangan nak ketawa okay, hurm..
 "aku nak pergi gym"
kenapa ketawa?bambing lah lu ni. ya, aku nak pergi gym, sebab apa? sebab aku dah bet dengan kawan aku.dalam masa 2 bulan ni aku mmg kena kurus smpai 71 kg.berat sekarang adalah ****** kg.
memang percubaan berjuta kali sebelum ini tidak menjadi contohnya, memakai bengkung,menahan daripda makan nasi,berjoging,jus mate 5,atiqah beauty,sendayu tinggi,

tetapi,

kali ini aku benar-benar nekad dan bertawakal sepenuhnya, untuk mendapatkan berat yang ideal sejajar dengan manusis glokal masa kini,eh saintis sgt ni bahasa,tunggulah ya rakan-rakan,hurm hadiah dia sngat lumayan kalau aku berjaya turunkan berat badan iaitu..
mana boleh cakap bhai,sebab hadiah dia lumayan lah aku beria-ia nak kurus.

so kita tunggu dan lihat lah ya..

kejap,aku tiba-tiba rindu dekat mek rah-rah :"(

3 comments:

  1. saya rindu awak..
    saya da hilang no awak
    sebab..
    fon saya kene curi kat bb
    :(

    ReplyDelete
  2. kasha
    i minx maaf lau blog i de persamaan ngan blog u
    ..
    kalu de persamaan bukanlah disengajakan..
    :)
    syaz g twu i yg de org ckp i tiru blog org
    hurmm
    kalu u org nyee
    i minx maaf k
    contact i
    i da ilang fon num u
    :'(

    ReplyDelete