Friday, May 14, 2010

Aluminium Foil

Dua tiga hari ni aku selalu berilusi yang bukan-bukan..bukannya lucah pun!,entah lah aku nak cerita macam malu, haish tapi masa tengah ilusi ni rasa tenang je,sumpah tak tipu,

hahah.

dah lupakan lah, aku boleh kena demam teruk pulak sampai 4 hari,cinabeng betol la, takde mood nak g mana-mana, angkat calls, dah macam tak betol kat rumah tu, India belakang rumah boleh nak kenyitkenyit* mata dekat aku pulak,memang kena sembur dengan maki hamun la, sorry i tak layan yang ada 'cheese'. i lagi suka original flavour. eh apa ni sial?

Okay,Razzlyn dengan Anep ada singgah rumah melawat aku dalam keadaan yang seperti mayat hidup.Dalam sesi melawat Razzlyn sempat bertanya :"awak,taknak ikot kita buat photoshoot ke?'' pergh tengah sakit sakit ni bole berphotoshoot ke yang?nak amek gmba aku masa keadaan mcm ni.mmg tak lah,mati kita dik,masa nak balik tu  Razzlyn cakap lagi sekali;"awak jom la wak,kita belanja awak minum ABC dekat pasar Kg.Melayu". Bodo taw gemok ni.seboleh boleh nak aku ikot kan.

Dua tiga hari ni jugak Syaz asek call,hah rindu kat hati ni terubat jugak,ingat jugak dia dengan sayang dia dekat sini,tak kisah la orang nak cakap apa pun,cakaplah.sebab kalau kita asek nak fikir ape orang cakap,diri sendiri tak kemana, sedih la,

eh eh, dengar cerita

perempuan tu dah ada life baru.wow!wow! wow!
kita tengok sampai bila :)

No comments:

Post a Comment