Monday, February 8, 2010

motimonio de amor


Oh Freak!!
Sekarang ni dah masuk bulan February,
ramai yang tertunggu-tunggu untuk menyambut  hari kekasih atau pun valentine's day.lagi-lagi pasangan Anep-Nami, Anep-Razzlyn, Zoey-*pfft** dan jugak shika-faqah.eh?
bagi aku setiap 14 hb, takde ape yang istimewa. macam hari biasa jugak.yeah maybe sebab dah lama takde partner atau mungkin jugak aku dah tak berkeinginan nak cari pasangan buat masa ni sebab dah terbiasa hidup berseorangan**

haha ayat skema gila bapak  kan!
 
tapi takpe.walaupon valentine's day nanti aku takde partner,aku maseh boleh berhalusinasi dan berfantasi untuk mencari pasangan valentines yang aku idam-idamkan. *kening-kening

memandangkan aku seorang gay yang tegar, jadi maknanya pasangan aku adalah seorang lelaki,jadi antara calon-calon lelaki pilihan aku untuk valentines nanti adalah.,

Kamal Adli
 

Walaupon aku tahu yang dia tak mungkin pandang aku,tapi aku pedulik apa kan? aku cuba membayangkan dia tengah bwak sejambak bunga ros untuk aku masa valentines nanti.lepas tu belanja aku makan dekat crocodile rock ke,restoran cili padi ke,hurm.even kalau dia takde duit,dia nak belanja aku makan dekat pasar mlam IM 2 pon,also can! sumpah kalau dia buat macam tu,aku teros berhenti kolej and kahwin dengan dia kat overseas;ah ah!



Ammar Alfian Aziz


Aku rasa mesti korang tau kenapa aku pilih dia.haish memang aku dah terjatuh cinta dengan dia masa aku tengok dia berlakon dalam tari tirana dekat restoran ma tomyam, fuh!tarian dia dalam drama tu membuatkan aku termimpi mimpi dan feeling yang aku ni Shakira dan kami berduet bersama dlam lagu "pinggang jangan nak tipu" :) Haish Kalau Valentines nanti aku nak ajak dia dating dekat dlam negara je lah  ,walaupon dia ni dah banyak kali ajak aku g paris smbut kat sna. :D


Mr.Nobody


macam mana nak ckap ek,dia ni banyak kali nak couple dengan aku.hari2 kejar aku kat kolej,.tapi entah lah.aku memang sayang kat dia tapi i cant accept him as my couple,sorry my dear.
i x de ape yang boleh mmbahagiakan you.entah lah.
tapi i'll try untuk membina hubungan kita semula eh sayang.love you :)




** ha ni lah calon2 dia :) walaupon calon pertama and kedua tak mungkin dapat,yang ketiga tu
insyaallah..:)) hahaha
 

No comments:

Post a Comment