Wednesday, July 27, 2011

SAYANG AMIR ASYRAF

Yes salam satu marhaban kepada semua, tak payah banyak bunyi. alhamdulillah selepas pencapaian teater Di Sisi Iblis, seterusnya teater Sayang Si jebol arahan ke dua aku. ya tipu lah kalau aku cakap aku tak bangga menjadi pengarah dan penulis skrip bagi kedua dua teater ini. Hurm kalau nak diimbas balik perjalanan hidup aku masa zaman sekolah, i am nothing ..yeah. memang nothing.. pun.aku memang minat teater dari zaman sekolah .tapi mcm takde orang yg pandang pada bakat yang aku ada. ye lepas masuk kolej, aku dapat buktikan bakat aku dalam bidang teater tu.Ya tuhan tu maha adil..

Sebenarnya aku tak minat sangat pun nk mengarah teater, lebih kepada berlakon je.hehe. tapi bila cuba bidang pengarahan ni, rasa puas pulak . ya aku takkan berhenti setakat ni je. Lepas ni kalau ada rezeki aku masuk ASWARA aku akan kembang kan lagi bakat yang aku ada..Insyaalah..

Lepas Di Sisi Iblis kemudian Sayang Si Jebol lepas ni aku rasa nak buat lagi satu teater tapi kali ni tak nak buat dekat audi tapi dekat taman budaya pulak.haaa.letop gitu;. nak buat pasal pondan pulak..memang la orang kata cliche tapi kali ni sentuhan aku nak lain sikit, An Murasaki, Safuan Saforange diharap ready dari segi fizikal dan mental.. kalau aku cakap aku nk buat aku akan laksanakan..ni SHASHA la hahaha. ok guys see ya!

No comments:

Post a Comment