Wednesday, September 1, 2010

RUBBISH!

Sebelum saya memulakan blog ini, ingin saya mengucapkan setinggi tinggi penghargaan kepada rakan rakan seangkatan yang sentiasa menyokong karier saya dari dahulu hingga sekarang.

jadi, berbalik kepada blog saya ini,aku nak cerita sikit lah kan..ingat lagi pasal blogger bacul yang berbahasa urdu itu?(boleh refer ke blog yang sebelumnya) ..

yes kali ini aku sememangnya dah tau lah siapa orang itu.barangkali buah kerandut dia belum cukup besar untuk berdepan dengan aku secara bertentangan mata,. bahahaha

ya comment terbaru dia:


no_namelg said...




cantik gmbar nie, klu buat poster tmpal kat shahptra cntik x??

http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/59/l_083f5538a1204c05af6618844d92d243.jpg

jaat angat ni.. kehkehkeh




mula mula aku agak terkejut jugak lah kan.sebab si cibai busuk bermisai ni baik betul nk cadangkan gambar aku jadi poster and tampal dekat kolej.hahahah pastu aku bukak lah. rupa rupanya gambar ni.


konon konon dalam hati dia mesti  cakap macam ni
"padan muka dia bila gambar ni tersebar dekat shahputra"

ataupun

"hish,ni tak boleh jadi ni,aku mesti malukan dia!"


bahahahahha.ish malunyaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!malu sangat2!okay aku tau mesti diorang nak sgt aku ckp mcm ni.
salah la,i lagi suka you!bila dia tag gmbar ni,teringat zaman kurus kurus sikit dulu..kenapa nk buat poster?baik lekapkan gmbar aku dekat bas shahputra terus kan.memang pakej!hahahahah

tak kisah la sial.

kalau boleh edit la sikit gmbar tu,contrast dia,brightness..kasi lawa sikit.


jap ada lagi yang aku tak paham,


jaat angat tu apa?ada kena mengena dgn pengat pisang ke?








No comments:

Post a Comment