Monday, August 30, 2010

Bodoh boleh g mampos

Weh entry aku yang lepas ade orang comment lah.tak tau lah endon mana kan.haha.panggil aku anjing kurap?tak bernanah la telinga aku dengar, hahha kejap dia cakap ni.



no_namelg said...


layak la dengan muka ko ko ingat ko 2 bagos sgt mmg patok ah dilayan macam hanjing kurap org nak jatoh kan kau bila2 je lah malas je nak amik port sal kau lagi
(alaa cntiknya gmbar nie kecitnya geli pon ada lucahhh)
hahahahahehehehehehuhuhuhhuhu

August 25, 2010 10:47 AM


Seriously lepas baca ni aku terus ketawa.sebab aku tak paham apa yang cuba diterangkan oleh manusia ni.yang pertama

*patok
*kecitnya
*geli pun ada lucah?

arrpaaa? biar betul awak berkata kata,adakah ini semua campuran bahasa melayu dan urdu?how rubbish are you?alah yang comment ni pun mesti orang yang tertulis dlam blog ni lah.takkan orangt lain nak terasa kalau dia tak buat kan? kangkung,kangkung.farikk lah kau orang ni.lepastu pandai pulak nak hide kan profile,kalau berani nak comment,takkan tak berani nak tunjuk muka kan?

simpan je lah biji dan buah kerandut kau labu :)

1 comment:

  1. cantik gmbar nie, klu buat poster tmpal kat shahptra cntik x??

    http://c4.ac-images.myspacecdn.com/images02/59/l_083f5538a1204c05af6618844d92d243.jpg

    jaat angat ni.. kehkehkeh

    ReplyDelete