Monday, June 29, 2009

AKHIRNYA..!


sangat gembira.hurm..yeah.baru2 ni aku baru jep dianugerahkan sebagai pelakon harapan lelaki terbaik sempena festival teater negeri pahang 2009.hurm..rasa terharu gile sebab ni lah first award aku..hurm..akhirnya ade jugak org nmpak bakat aku dalam seni teater ni.yes..i admit mmg minat gila berlakon teater ni dari zaman sekolah lagi.tapi teringat masa zaman sekolah cikgu aku singkirkan aku dari kelab teater sekolah.alasan die sebab aku x de bakat.motif?tapi aku dpat buktikan jugak yg aku ni mampu berlakon.lagi best drpada budak2 sekolah aku dulu.huh.,dey ol ade dpat award?non ado!bukan nk BERLAGAK tapi tajuk die:RASAKAN! sebab mase sekolah dulu dey ol condemn aku gila2 smpai aku hilang confident pada diri sendiri.but i da BUKTIKAN!bukankah begitu GAVADI?(huhu dialog teater)

No comments:

Post a Comment